Advies voor vrouwen - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu Advies voor vrouwen - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu

Advies voor vrouwen

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

22 Maart 2012 | Verenigde Staten, Leavenworth

Op een van de Christelijke radiozenders was laatst een dokter aan het woord. Over dat veel vrouwen tegenwoordig zo moe zijn. Het advies: schoonmaken! SERIEUS! Want, zo zei de dokter: als je zorgt dat je huis is opgeruimd, je keuken schoon is, dan kun je er beter zijn voor je man. Al je al je aandacht aan hem geeft als hij thuiskomt, een goede maaltijd klaarhebt voor hem en je gezin, dan brengt dat rust en tevredenheid in het gezin. Als je een baan buiten de deur hebt, kan je er niet goed zijn voor hem. Dat brengt onvrede bij je man.
Schoonmaken is essentieel voor de vrouw. Als je daar goed aan wijdt, dan verdwijnt de moeheid en ontevredenheid. Serieus, werkelijk waar. Ik was zo met stomheid geslagen dat ik niet eens in de lach schoot. OMG. Ik heb behoefte aan een grote stad.

Nadine

Howdy! Wij - Remco, Nadine, Pepijn en Jikke wonen sinds 1 juni 2011 in Leavenworth, Kansas, USA voor 2 jaar. Het is hier geweldig!

Actief sinds 07 Mei 2011