Mysterieus gas - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu Mysterieus gas - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu

Mysterieus gas

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

22 Juli 2011 | Verenigde Staten, Leavenworth

Ik denk dat ik erachter ben waarom hier zoveel mensen Republikein zijn, tegen een medisch programma voor iedereen, tegen belastingen! Ik keek een paar dagen geleden 's avonds uit het raam en wat zag ik? Een wagentje die langzaam door de straat reed en ondertussen gaswolken uitstootte richting de huizen! Vandaar dat het merendeel hier z'n verstand heeft verloren en dus Republikein is HAHA! (of is het geen grapje? In de volgende aflevering van The Twilight Zone nanananananana.........)

  • 27 Juli 2011 - 20:09

    (M)Annie:

    Hoe hou je het vol in dat land waar de politiek ( lees: rijke republikeinen) niet in staat is tot oplossingen terwijl er enkelen zijn die de hele wereld zouden kunnen redden. En dan bedoel ik natuurlijk die mensen en landen die dat BROODnodig hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Howdy! Wij - Remco, Nadine, Pepijn en Jikke wonen sinds 1 juni 2011 in Leavenworth, Kansas, USA voor 2 jaar. Het is hier geweldig!

Actief sinds 07 Mei 2011
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 44518

Voorgaande reizen:

01 Juni 2011 - 01 Juni 2013

Living in the USA, Leavenworth

Landen bezocht: