En we gaan nog niet naar huis... - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar huis... - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar huis...

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

03 April 2012 | Verenigde Staten, Leavenworth

...nog lange niet, nog lange niet! Want we blijven nog een jaar yeehaa!

Sinds een maand weten we dat we nog een jaar langer in dit geweldige land mogen blijven. Mijn excuses aan alle niet-Facebookers. Ik als super-hippe mama en globetrotter had er niet aan gedacht dat de niet- iPhone, -iPad en -Facebook verslaafden ons grote nieuws nog niet kunnen weten als ze niet zijn ingelicht door hun moderne familieleden of vrienden.

Dus bij deze. Wij zijn er zelf erg blij mee. Niet alleen omdat het natuurlijk een groot compliment is naar Remco om SAMS (School of Advanced Militairy Studies) te mogen gaan doen, maar zeker ook voor de kinderen.
Voor hun Engelse taalontwikkeling natuurlijk, maar ook vanwege Jikke haar ziekte (die helaas nog steeds niet stabiel is) en alle begeleiding die hier op school is voor een impulsief dromertje als Pepijn. Wij kijken er dus erg naar uit.

Nadeel: ja we zijn dus nog een jaar langer van familie en vrienden fysiek gescheiden. Gelukkig zorgen Skype en Facebook ervoor dat Nederland niet zover weg lijkt.
En wees maar voorbereid: we komen 5 weken naar Nederland! 10 juni arriveren we waarschijnlijk. Remco moet na 2 weken weer terug in de schoolbanken, maar ik en de kinderen rekenen op heel veel speelafspraken en logeerpartijen! Half juli zijn jullie weer blij dat we weggaan!

X en tot snel allemaal

• 04 April 2012 - 22:12

(M)Annie:

Zoals op alle ouderwetse wijzen al gedaan via telefoon, skype en mail willen we jullie op dit (iets modernere) blog VAN HARTE FELICITEREN nu jullie wens om twee jaar te mogen blijven is uitgekomen. Een hele eer voor Remco en ook een compliment voor Nadine die ten volle achter deze kans en mogelijkheid staat. En inderdaad voor Pepijn en Jikke heerlijk om 'echt te kunnen landen' en zich daar te ontwikkelen. En hopen dat ze in Amerika de goede medicijnen op voorrad houden en er kans is op het goed onder controle krijgen van Jikke haar aandoening. In Nederland kunnen ze nog veeeeeeeel opsteken om kostbare kinderen zoals Pepijn op positieve wijze te begeleiden en zich goed te ontwikkelen. Hooop dat jullie een goed tweede jaar zullen hebben in Amerika. In Nederland zijn we al hard aan het sparen...of we dat nou doen omdat we Amerika zo geweldig vinden of om andere redenen....Ja en we weten natuurlijk dat je enthousiast bent Nadine....maar 2x hetzelfde verslag versturen....een beetje te...? Met hartegroet, Mam