Hoeveel nachtjes nog? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu Hoeveel nachtjes nog? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu

Hoeveel nachtjes nog?

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

19 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Opa en oma Lego komen bijna! De spanning is bijna niet meer te doen voor de kinderen. Jikke vroeg vorige week na het wakker worden: "Hoeveel nachtjes nog mama?" Ik: "Nog 15 nachtjes Jikke." 's avonds vroeg ze het echter weer en toen ik antwoorde dat het nog steeds hetzelfde aantal nachtjes was als die ochtend, jammerde ze: "maar dat is niet eerlijk, ik heb zoveel gewerkt vandaag, ik vind dat het minder moet zijn. Het duurt veel te lang anders." aaaaa lief he.

• 20 September 2011 - 20:12

O(Ma) Lego:

Jaaah, opa en oma tellen ook. Spannend hoor! Nu nog 9 nachtjes slapen en bij ons gaat dat gauw, want het is al 22 uur. Nou Pepijn en Jikke, jullie hebben nog maar twee handen nodig om de nachtjes te tellen! En zondag nog maar 1 hand. Intussen zijn we heel hard aan het nadenken wat er allemaal mee moet in de koffer. Weten jullie nog wat? Dikke knuffel van Opa en Oma Lego. XXX

• 28 September 2011 - 08:40

Petra Floor:

Hééééél veel plezier met je ouders Nadine! Geniet van en met elkaar.
    X uit Hoevelaken, Petra.