Beestjes, allemaal beestjes - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu Beestjes, allemaal beestjes - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Nadine Ingen-van Lierop - WaarBenJij.nu

Beestjes, allemaal beestjes

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

27 Juli 2011 | Verenigde Staten, Leavenworth

Vorige week tijdens mijn American Orientation Course les gehad over al die leuke bugs and snakes die hier hebt. De Browne Recluse, de Zwarte Weduwe in je huis, een ratelslangetje en de Red Copper Snake samen met een derde giftig maatje in de tuin, nog een paar gigantische wespen (drie keer de grootte van NL wespen) en dan zijn er ook nog zeeeeer giftige planten als de Poison Ivy. Hoort bij het leven in Kansas. Joepie, ik spring een gat in de lucht (wat wel zo veilig is eigenlijk). Ach en de schorpioenen zijn niet zo gevaarlijk, dus dat valt weer reuze mee.

Wanneer kan ik naar huis? Ieuw.

Vooral die Browne Recluse baart me zorgen: houd van garages, donkere hoekjes etc. Heb gelijk alle dozen in de garage opgeruimd (na ze eerst te hebben uitgeschut) en m'n Walk-in-Closet is opeens heel bedreigend. Pdvrdrie.


  • 27 Juli 2011 - 11:13

    Thijs:

    van wikipedia :)
    (In 2001, more than 2,000 brown recluse spiders were removed from a heavily infested home in Kansas, yet the four residents who had lived there for years were never harmed by the spiders, despite many encounters with them.[12])

  • 27 Juli 2011 - 20:25

    (M)Annie:

    BRRRRRRR. Tja, toch maar overwegen of we onze reis zullen cancelen. Want voor muizen ben ik niet bang maar voor spinnen onder mijn bed wel, en zeker voor die Browne Recluse! Hebben ze daar net zoveel van als republikeinen? Want ja, voor je het weet ben ik, naast een gevecht met spinnen, ook nog beland in een discussie met een republikein. En daar wil je dan vast niet bij zijn! Houd intussen goede moed. Ik help wel tellen tot je naar huis mag. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Howdy! Wij - Remco, Nadine, Pepijn en Jikke wonen sinds 1 juni 2011 in Leavenworth, Kansas, USA voor 2 jaar. Het is hier geweldig!

Actief sinds 07 Mei 2011
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 44523

Voorgaande reizen:

01 Juni 2011 - 01 Juni 2013

Living in the USA, Leavenworth

Landen bezocht: